کد خبر 1091114
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
سعید حجاریان

وقتی فتنه گران تحت مدیریت خاتمی و موسوی در حال هتاکی روز عاشورا بودند، خوئینی ها مرده بود که حجاریان از جد او (امام حسین علیه السلام) یاد می کند؟ سران فتنه در لشکر یزید بودند و همچنان هستند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

سعید حجاریان در دفاع از موسوی خوئینی ها نوشت: روشن نبود وضعیت آزادی بیان تا این حد بغرنج شده که متن او به رادیکالیسم و ساختارشکنی ترجمه می‌شود. گویی  روحیه انتقادپذیری از میان رفته است؛ به متن و صاحب متن حمله می‌شود... هرچه خواستند، گفتند و عقده‌گشایی کردند... آقای موسوی‌خوئینی شبیه به جدش شده ؛ یوم علی صدر المصطفی و یوم علی وجه الثری. به‌قول خود آقای خویینی، اف بر تو ای روزگار سفله‌پرور"!

وقتی فتنه گران تحت مدیریت خاتمی و موسوی در حال هتاکی روز عاشورا بودند، خوئینی ها مرده بود که حجاریان از جد او (امام حسین علیه السلام) یاد می کند؟ سران فتنه در لشکر یزید بودند و همچنان هستند. موسوی همین هتاکان را مردمان خداجو خواند و آن روز، حجاریان هم مرده بود؟!

طراحان نامه فکر نمی کردند این حجم از غیرت در میان نیروهای انقلابی بجوشد و نامه را مقدمه محاکمه جریان فاسدی کنند که چک های بی محل بسیاری در هفت سال اخیر کشیده . نامه باعث بازخوانی عملکرد نفاق جدید در کسوت مدیریت دولت و مجلس دهم شد و این برای طراحان نامه سنگین بود.

امام خمینی فرمودند اظهار نظر آزاد است اما توطئه نه. تیرماه سالگرد فتنه گری موسوی خوئینی ها در سال 78 در پوشش روزنامه سلام است. او و چپ نما ها باید توضیح دهند چگونه دوشادوش کسانی ایستادند که پس از آشوبگری و فرار از ایران، با بوش و وزیر خارجه اسرائیل عکس یادگاری گرفتند.

شرع و عقل، اجازه فساد و فتنه در پوشش عناوین مقدس (مثل آزادی) را نمی دهد. خداوند به پیامبر (ص) دستور داد مسجدی را که مرکز توطئه و تفرقه افکنی منافقین شده بود، ویران کند.

"وَالَّذِینَ اتَّخَذُواْ مَسْجِداً ضِرَاراً وَکُفْراً وَتَفْرِیقَا بَیْنَ الْمُؤْمِنِینَ وَ إِرْصَاداً لِّمَنْ حَارَبَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ مِن قَبْلُ وَلَیَحْلِفُنَّ إِنْ أَرَدْنَآ إِلَّا الْحُسْنَی وَاللَّهُ یَشْهَدُ إِنَّهُمْ لَکَذِبُونَ".

امیر مومنان (ع) فرمود: "... مِنْهُمْ تَارِکٌ لِإِنْکَارِ الْمُنْکَرِ بِلِسَانِهِ وَ قَلْبِهِ وَ یَدِهِ فَذَلِکَ مَیِّتُ الْأَحْیَاءِ. از مردم کسی است که انکار منکر را با زبان و قلب و دست ترک کرده، او مرده ای است میان زندگان.

سکوت خوئینی ها در برابر هتاکی عاشورای 88 گواهی مرگش بود. امثال او سالها قبل مُرده بودند؛ آنجا که در برابر هجوم مغول وار به ارزش ها سکوت اختیار کرده، یا خود زمینه ساز گستاخی مهاجمان شدند.

ماموریت نفاق جدید همواره، مسئله سازی از طریق رفتار های رادیکال، برای غفلت مردم و مسئولان از تحرکات دشمن بیرونی بوده و اکنون هم از این قاعده مستثنا نیست. سازمان منافقین هم در سال 60، درست زمانی فتنه و ترور را پیشه کرد که دستش رو شده و دشمن اقدام نظامی را شدت بخشیده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    36 4
    حجاریان: روشن نبود وضعیت آزادی بیان تا این حد بغرنج شده که...! بله آقای حجاریان وضعیت آزادی بیان تا این حد بغرنج شده که جهان آراها و ثریاها تعطیل شده اند. البته این جواب اندازه ی فهم شما در مورد اون نامه هست. جدی تر از این با شما بحث کردن بی فایده ست.
  • کامبیز IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    27 5
    عجب که نمی دانستیم از کی تا حالا یک عنصر معلوم الحال متهم به جاسوسی، استادبرخی از تروریست هائی که معلم بزرگ ما شهید مطهری وشهید مفتح را به شهادت رساندند، دزد لباس مقدس روحانیت، بی ریشه، پایه گذار التقتاط جدید ، دارای تفکر مارکسیستی و..... اینقدر مقدس شده اند . نه آقای حجاریان شما هم مدیون این مردک هستید زیرا که در دوره اول حکومت هاشمی، این عنصر، رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری بودند وشما هم «همآخور» ایشان و باید الان این اراجیف را به زبان بیاورید .
  • DE ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    26 3
    به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص نامه محمد موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب گفت: چرا خوئینی‌ها به این نقطه سیاه رسید؟ خوئینی‌ها نامه‌ای زد که هیچ‌کس این کار را از روی خیرخواهی ندانست. حتی دوستان و طرفدارانش هم به او اعتراض کردند. علت این امر گذشته پر از زشت‌کاری‌های اوست. خداوند می‌فرماید: «ثُمَّ کَانَ عَاقِبَه الَّذِینَ أَسَاءُوا السُّوأَی أَنْ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ»(روم/ ۱۰) عاقبت کسانی که کارهای زشت و سیاهکاری می‌کنند، به تکذیب آیات الهی می‌رسد.
  • DE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    18 2
    اقای حجاریان فراموش نفرمائید که طلعه و زیبر نیز از مجاهدان صدر اسلام بودند ولی در زمان امام علی (ع) افسار نفس خود رو به شیطان سپردند و به بیراهه رفتند. زیرا زر و زور چشماشون رو کور کرده بودو از خاسرین و مغضوبین و فتنه گران زمان خود شدند واین یعنی عاقبت بخیر نشدن! چرا شما اقای خوئینی ها را بسمت دره مهیب عاقبت بخیر نشدن در اخرت هل میدهید؟ ایا این رسم جوانمردی است که چشم به روی عقل و خرد ببندید و برای رسیدن به قدرت به هر در نامشروعی بکوبید؟ این انتقاد بشخص شما هم هست.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    22 4
    درود بر اقای ایمانی
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    20 4
    حجاریان تروریست
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    17 4
    حجاریان خیلی عجله داری دود و آتیش راه بیفته
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    14 2
    اقای حجاریان شما که مایک لدین جرج سروس ایرانید باند شماها چون خاتمی ها تاج زادها عبداله ناصری ها حسین معشی ها مصطفی معین ها همه و همه شما وامثال فتنه 88 رامردان خداجو میگویید باد قوه قضایی ورود اند هرکس بی سند در رسانه ها چیزی بگوید باد جواب گو باشد
  • یحیا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    26 3
    اف بر تو ای روزگار سفله‌پرور! که سفله هايي مثل حجاريان و خوييني ها را بزرگ کردي.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    9 3
    سر به تن همتون نباشه مردم در فشارن شما دنبال سیاست بازی!
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    3 0
    حجاریان: عملکرد ائمه پس از عاشورا عقلانی شد! العیاذباالله یک نمونه از محبت وارادت حجارین به ائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    6 0
    خون به خون شستن محال آمد محال.> ادعای آن مقاله این بود که شهادت امام حسین‌(ع) و یارانش در کربلا‌ نتیجه قهری و تبعی خون‌هایی بود که در غزوات پیامبر اکرم(ص) در جنگ با مشرکان از آباء قاتلا‌ن حسین در صدر اسلا‌م ریخته شده چاپ شده در روزنامه صبح امروز مدیر ومسول وصاحب امتیاز سعیدحجاریان
  • SE ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    10 1
    اسکولهای "متفکر" اصلاح طلب به آخر خط مبتذل سیاسی خود رسیده اند
  • محمدایوب IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    8 0
    آری حجاریان آزادی انقدر ازبین رفته که تحمل پخش یک سریال که از واقعیت ساخته شده درمیان راه میخواستند جلوی پخشش رابگیرند چه ها که نکردند الان هم که سریالهای دلقک بازی سالها قبل چندین بارنشان میدهند اما اجازه بازپخش سریال گاندو رانمیدهند یا طالبی رابراي سریال نساخته رییس جمهوری به دادگاه میکشند وحسن عباسی وذاکانی ووو و حال که پدرفتنه ازروی دل درد بادی در کرده میگویید آزادی نیست
  • محمدایوب IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    5 2
    افلیج کج وکوله اگه آزادی هست بگو سریال گاندو را اجازه پخش مجدد بده علی برکت الله برای شماکه هست هرغلطی میخواهید میگنید بی شرفها طالبی رابراي سریال نساخته رییس جمهور به دادگاه میکشند انشاالله اگر رهبر ومقتدا روزی اجازه دهند فرزندان خمینی کبیر چنان جوابی به حرامیان بدهند که زبانشان را
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    12 1
    دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.
  • فرهاد IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    از این نامه پراکنی ها قبلا هم داشتیم صاحبش همون جایی که حقش بود و آبروش رفت غرق شد حالا نوبت شماست جناب خوئینی ها شما انشالله کجا قراره غرق بشی
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    5 0
    فراموش نکنید حجاریان استاد و مدرس جنگ روانیه
    • DE ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      2 2
      حجاريان صفر مطلقه نه بيشتر
  • حسن IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    3 0
    موسوی خوئینیها وسربازانش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس